Co je zapotřebí?
1) Vyplnit 2 formuláře (ke stažení níže):
Formuláře si můžete sami vytisknout nebo si je vyzvednout na hlavní vrátnici školy každý pracovní den od 1. 4. do 17. 4. 2020, v čase od 9:00 – 13:00.
2) Vyplněné a podepsané (vlastnoruční nebo elektronický podpis) formuláře můžete zaslat:
- datovou schránkou: ik4nrv6
- mailem na adresu: miroslava.illova@fzsbarr.cz
- poštou na adresu: FZŠ a MŠ Barrandov II, V Remízku 7/919, 152 00 Praha 5
- vhodit do schránky na hlavní vrátnici
3) Přijatým žádostem bude přiděleno evidenční číslo potřebné pro rozhodnutí, které vám zašleme emailem.
4) Hromadné rozhodnutí o přijetí zveřejníme 4. 5. 2020 na webových stránkách a vyvěsíme na budově školy.